Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

A fizetés menete: 

  • A Felhasználó a vásárlásának ellenértékét kizárólag bankkártyával fizetheti.

Bankkártyás fizetés:  

  • A Felhasználó a rendelési folyamat végén a Fizetés gombra kattintva tudja elindítani a bankkártyás fizetést. A fizetéshez a Simple Pay felületre irányítjuk. 

  • Bankkártyaadatok kezelésére vonatkozó bővebb információt az Adatkezelési tájékoztatónkban talál (https://www.mvmnextshop.hu/adatkezelesi_tajekoztato). 

  • A SimplePay által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff 

  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. 

Miután a rendszer visszaigazolta a fizetést, visszairányítjuk webshopunkra, ahol információt talál a kifizetés sikerességéről. 

Utánvét:  

  • Utánvétre jelenleg nincs lehetőség.

Általános információk:  

Az MVM Webshopba beérkező megrendelések az mobilitishop.hu adminisztrációs felületén tekinthetők meg. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató adminisztrátora tekinti át: ellenőrzi a termékkészleteket, a választott szállítási módot és a fizetési státuszt. 

A Felhasználó a számlát elektronikus úton kapja meg a számlázási adatoknál megadott e-mail-címére a rendelés áttekintését követően, a kézbesítés megkezdése előtt, de legkésőbb a befizetés beérkezését követő 3 munkanapon belül. 

A garanciális feltételek érvényesítéséhez a kiállított számla helyettesíti a garancialevelet. 

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő jelenlétében vizsgálja meg. Esetleges sérülés vagy hiány észlelése esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! 

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. 

 

Átvétel és szállítás

A webshopban található különböző termékekre és szolgáltatásokra eltérő szállítási módok vehetők igénybe.

Az egyes termékek és szolgáltatások a rendelési folyamat során feltüntetett egyedi szállítási feltételekkel vehetők igénybe. Elérhető szállítási módok:

·         e-mailes kézbesítés: a rendelés során megadott e-mail-címre történő kézbesítés

·         postai kiszállítás: a rendelés során megadott kézbesítési címre történő kiszállítás

·         futárszolgálattal történő kézbesítés: a rendelés során megadott kézbesítési címre történő kiszállítás

·         telepítési szolgáltatás: a megadott kapcsolattartási adatokon négy munkanapon belül megtörténik a teljesítés feltételeire vonatkozó egyeztetés a felhasználóval

A kiszállításra vonatkozó általános feltételek:

1.     Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül.

2.     Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

3.     Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

4.     A Felhasználó köteles jóváhagyott megrendelését az értesítés kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül átvenni. A rendelés átvételéhez a Felhasználónak be kell mutatnia a rendelés visszaigazolását, valamint valamilyen, közigazgatási hatóság által kiadott fényképes azonosító okmányt (pl. útlevél, személyi igazolvány vagy jogosítvány).

5.     Amennyiben a Felhasználó nem veszi át rendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 30 napon belül, a Szolgáltató megkísérli felvenni a kapcsolatot a Felhasználóval a megadott kapcsolattartási telefonszámon. Amennyiben a kapcsolatfelvétel meghiúsul, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot a teljes vételár fenntartására.

6.     Az átadás-átvétel során az áruban bekövetkező kár veszélyének viselése a Felhasználóra száll át.

7.     Az átvételt követően az áruban bekövetkező sérülésekért, hiányokért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

8.     Amennyiben az adott termékre jogszabály jótállást nem ír elő, úgy hiba miatti kifogás esetén a Felhasználónak kell igazolnia, hogy a hiba az átadás-átvétel időpontjában az áruban már észlelt és jelzett volt.

9.     A termék fuvarozása a Felhasználó igénye szerint, a visszaigazolt megrendelőben kikötött feltételek alapján történik.

10.  A fuvarozás mindenkori díjait a megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza.

Az oldal tetejére