A fizetés menete:
-
A Felhasználó a vásárlásának ellenértékét kizárólag bankkártyával fizetheti.
Bankkártyás fizetés:
-
A Felhasználó a rendelési folyamat végén a Fizetés gombra kattintva tudja elindítani a bankkártyás fizetést. A fizetéshez a Simple Pay felületre irányítjuk.
-
Bankkártyaadatok kezelésére vonatkozó bővebb információt az Adatkezelési tájékoztatónkban talál (https://www.mvmnextshop.hu/adatkezelesi_tajekoztato).
-
A SimplePay által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
-
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Miután a rendszer visszaigazolta a fizetést, visszairányítjuk webshopunkra, ahol információt talál a kifizetés sikerességéről.
Utánvét:
-
Utánvétre jelenleg nincs lehetőség.
Általános információk:
Az MVM Webshopba beérkező megrendelések az mobilitishop.hu adminisztrációs felületén tekinthetők meg. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató adminisztrátora tekinti át: ellenőrzi a termékkészleteket, a választott szállítási módot és a fizetési státuszt.
A Felhasználó a számlát elektronikus úton kapja meg a számlázási adatoknál megadott e-mail-címére a rendelés áttekintését követően, a kézbesítés megkezdése előtt, de legkésőbb a befizetés beérkezését követő 3 munkanapon belül.
A garanciális feltételek érvényesítéséhez a kiállított számla helyettesíti a garancialevelet.
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő jelenlétében vizsgálja meg. Esetleges sérülés vagy hiány észlelése esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot!
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Átvétel és szállítás
A webshopban található különböző termékekre és szolgáltatásokra eltérő szállítási módok vehetők igénybe.
Az egyes termékek és szolgáltatások a rendelési folyamat során feltüntetett egyedi szállítási feltételekkel vehetők igénybe. Elérhető szállítási módok:
· e-mailes kézbesítés: a rendelés során megadott e-mail-címre történő kézbesítés
· postai kiszállítás: a rendelés során megadott kézbesítési címre történő kiszállítás
· futárszolgálattal történő kézbesítés: a rendelés során megadott kézbesítési címre történő kiszállítás
· telepítési szolgáltatás: a megadott kapcsolattartási adatokon négy munkanapon belül megtörténik a teljesítés feltételeire vonatkozó egyeztetés a felhasználóval
A kiszállításra vonatkozó általános feltételek:
1. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül.
2. Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
3. Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
4. A Felhasználó köteles jóváhagyott megrendelését az értesítés kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül átvenni. A rendelés átvételéhez a Felhasználónak be kell mutatnia a rendelés visszaigazolását, valamint valamilyen, közigazgatási hatóság által kiadott fényképes azonosító okmányt (pl. útlevél, személyi igazolvány vagy jogosítvány).
5. Amennyiben a Felhasználó nem veszi át rendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 30 napon belül, a Szolgáltató megkísérli felvenni a kapcsolatot a Felhasználóval a megadott kapcsolattartási telefonszámon. Amennyiben a kapcsolatfelvétel meghiúsul, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot a teljes vételár fenntartására.
6. Az átadás-átvétel során az áruban bekövetkező kár veszélyének viselése a Felhasználóra száll át.
7. Az átvételt követően az áruban bekövetkező sérülésekért, hiányokért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
8. Amennyiben az adott termékre jogszabály jótállást nem ír elő, úgy hiba miatti kifogás esetén a Felhasználónak kell igazolnia, hogy a hiba az átadás-átvétel időpontjában az áruban már észlelt és jelzett volt.
9. A termék fuvarozása a Felhasználó igénye szerint, a visszaigazolt megrendelőben kikötött feltételek alapján történik.
10. A fuvarozás mindenkori díjait a megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza.